Permission Marketing
Permission Marketing
بازاریابی اجازه ای
یک رویکرد جدید در بازاریابی که توسط شرکت بازاریابی wiz Seth Godin توسعه داده شد. ایده اصلی این کار در واقع این است که اگر این اجازه را داشته باشید تا با مخاطبین خود در تماس باشید تلاشهای بازاریابی شما به طور چشم گیری به هدف نزدیکتر میشود. قسمت مشکل اجازه گرفتن از طریق پیشنهاد دادن ارزش واقعی آنها است. به این صورت که با ارائه محتوای مفید و ارزشمند، مخاطب را ترغیب میکند تا با عضویت در خبرنامه، محتوای مرتبط و همچنین تبلیغات و برنامه های ترفیعی را در زمان آتی دریافت نماید.